דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כתיבה שיווקית - הדגמה ותצוגת יכולת 

מאת    [ 08/12/2006 ]

מילים במאמר: 980   [ נצפה 4438 פעמים ]

כתיבה שיווקית נועדה לספק מענה על צורך של יצירת תצוגה מושכת ומזמינה. בכדי להפיק את המיטב מכתיבה שיווקית יש לדעת לבצע בתוכה מהלכי טמינה של חדות, כהות ניסוח, עושר תזוזות ושיבוצי ניסוח מרהיבים מגוונים. הצלחה לבצע כל זאת, באופן טוב למדי - יוביל את מראה המוצר, האתר, השרות אל קלאסיות ההופעה הטובה ביותר מול עיני ותחושות הלקוח המתבונן.

כך לדוגמה, הכתיבה השיווקית תוכל להיות קרה ונקייה מאד, הרפתקנית - דראמטית, טכנולוגית נקייה, בעלת נוכחות או ציורית. כל הדרוש יכול להופיע בה בהתאם למתבקש ולרצוי.

דוגמה לסוג כתיבה שיווקית מהנה קלילה :


נעים ואסתטי למדי לעין להביט ביופי ויזואלי של הדפסה רעננה ועשירה בצבעים חיים ומרגשים . כזו, העתירה בטיפות דיו זעירות, טריות רעננות היוצרות איכות מוקפדת סופית ומקצועית גלויה מורגשת. טיפות אשר אחת אחרי השנייה, בטפטוף קליל ומהנה טבעי, מצטרפות בדייקנות הרמונית ומבצעות מלאכת מחשבת מרהיבה של יצירת תמונה איכותית קלאסית ואמיתית. תמונה הממתינה לדיו הנכון ביותר לביצוע משימת ההדפסה המשובחת המצופה.

כעת כשהינכם מצויים באתר חברת *****צבעים למדפסות , ראשי דיו תואמים, חלופיים או מקוריים, בהחלט תוכלו להתקדם צעד אחד נוסף אל תוך עולם ההדפסה הנכון ולקבל תוצאות משובחות ומיטביות דיין של הדפסה פנטסטית. כל זאת באמצעות התוודעות חדשה מוצלחת לצבעי איכות המשווקים ארצית והמותאמים באופן מלא , חלק ונאות לכל סוג מדפסת אשר מצוי ברשותכם. אם מדפסתכם הינה מכל מותג ידוע ומוכר מן הרשימה הבאה : (סוגי מדפסות) הרי שתוכלו בשלווה ובנינוחות ליהנות מקניית דיו המותאם לתושבותיה שייטיב לבצע עבורכם את עבודת ההדפסה כהלכה.

חברת *******צבעים למדפסות מציעה עצמה כפיתרון שקט ונוח להשגת דיו איכות משובח במחיר מופחת משמעותית. יתרון זה מהווה עבורך את חלון ההזדמנות להדפיס כל השנה כמות הדפסות חופשית מבלי להזדקק לעשיית חשבון מעיק וחישובים תמידיים העוצרים את שטף ההדפסות בבית או במשרד כדי לחסוך כסף על הוצאות ראש דיו. כעת זה מיותר. מוצעת בפניך האפשרות להריץ כמות מוגברת של הדפסות , להוסיף איכות, עומק ועוז חיות צבע להדפסות - כל זאת תוך כדי הצנחת מחיר ראש דיו למינימום האפשרי והיוצר את החשק לשוב ולהזמין צבעים משובחים נוספים להדפסות הבאות העתידות לבוא. ואולי אף סתם, במיוחד, כדי ליהנות מכיף המבט בתוצאות ההדפסה הנהדרות של ראש דיו חברת *******

ניתוח מקוצר:

הקטע יוצר משיכה והזמנה למבט ובמצע מעברים מדוייקים ונקיים בין אלמנטים שיווקיים - סוגי פניות שונים, צורות ניסוח, עם תוספות של חן ועושר צלילים ואוצר מילים רחב.


דוגמה לסוג כתיבה שיווקית דראמתית:

בניגוד לכתיבה הרגילה "הקרה השיווקית" המקובלת, הרי שקיים גם סגנון מלהיב ומשפיע מסוג אחר שלעיתים נעשה בו שימוש בפרסום, וזאת כדי להלהיב, ליצור חוויה, ולהוביל את הדברים ב"פאר" ובאקסקלוסיביות אל דראמה. דראמה יוצרת יחס אחר. לטובת המתעניינים בתחום מוגשת הדגמה קצרה.

כתיבה שיווקית דראמתית:


מגע ידי התמצאות יכולת הכתיבה שלנו יעניקו לך כמפרסם את פנטסטיקת תחושת סיפוק הקבלה של התוצאה הנדרשת. קבל את ידינו המושטת המזמינה אותך אל עלייה לפסגות הדימיון.תן לנו להעניק לך ,עד לרווית סחיטת יכולת, תוצאות עשירות ומפתות.אנו נפקח עבורך את עיני עולם חווית הלקוח ונצעיד אותך אל תוך דלתותיו בקלות.אנו מסוגלים לספק עבורך ידע מפותח ומטופח ויכולתנו המקצועית המוקפדת ממתינה לפתיחת אורוות ריצת שעטת סוסייה.עומס רווית הידע העצמאי שלנו להגיש לך הולדת עולם עשיר של הופעה כתיבתית , תעניק עבורך פוקוס ממוטב חד דק ועשיר על כל נקודות ההשפעה האפשריות על חשק הלקוח שיוארו בזריחות פיתוי והשפעה.טכניקות הכתיבה משתכללות ללא הרף ומלהטטות בכדורי שלושת נקודות המחשבה המתחלפות של לקוחותיך הקוראים. הגש להם הנאה מושלמת כזו שתיקח את מבט עיני תחושתם אל תמונות הדימיון .גרום להם להביט על צרכיהם בחוכמה במקצועיות ובידידותיות.

רכבות עמוסות בידע אמיתי נוסעות על קווי מסילות המחשבות של חברת הידע השקט של איקרוס סיילנס נולד'ג אל עבר פתחי מנהרות האופי החשוכות והבלתי ידועות של לקוחותיך . מתוך גובה פסגות הרי ההבנה ומתוך עיני מסקנות הניסיון שלנו קרונות הטיול של רכבל התצפית יורדים בהתמדה על קווי המחשבה אל מעמקי עולמו הפנימי של הלקוח שלך. הפוקוס וההבזק של מצלמות ההבנה של טכניקות ההשפעה של בית יוצר איקרוס סיילנס נולד'ג מניבים עבורך הצטלמות מיטבית של תוצאות ידע טובות בהבזקים ללא הרף.זו תהיה מסיבת עיתונאים עבורך.כמו בסרטים.תרגיש את הדראמה.בוא איתנו לגלות עולמים חדשים של שיטות כתיבה מלהיבות ומשכנעות בעוצמה בחדות ובידידותיות.פתח פתח לזרימת תכנים עשירים ומפתים אל תוך נהרות ההבנה של לקוחותיך. ידע מקצועי משחרר ללא הרף אינפורמציה המהונדסת נכון לוגית,אמוציונאלית ויצרית כדי להזרימה באופן מדוייק בזרימה מתמדת חזקה אל מפלי עושר השפעת הכתיבה על הקורא.


דוגמה נוספת לקטע דראמתי אחר:

הידע הספציפי שלנו יצייר עבורך קווי מחשבות מלאים ומשורטטים בתוככי ארכיטקטורת מיבנה האישיות של הלקוחות הפוטנציאליים שלך. תן לנו את האפשרות לשחרר את אצירת חיצי מעוף הידע שלנו מקשתות ההמתנה. משב רוחות צלילי חדות הפגיעות במטרות המבוקשות יניח את דעתך.חיצי הידע שלנו מחודדים ומכוונים אל מטרות אופי הראש,הבטן והלב של לקוחותיך.תן את הוראת פתיחת ירי החיצים המשוכללים של היכולת.

אנו נצית עבורך באש את המטרות,נכוון את הניסוחים היטב במיומנות ומתוך ניסיון,נתכנן את מספר היריות ואיכותן ונבצע פגיעות מדויקות ועשירות בכל נקודות ההשפעה האפשריות בו זמנית ובתיזמוני ירי אש חיצי יכולת אקסלוסיבית.אנו נעמיד לרשותך צבעים של תחושות,הצטיירות של זריחת השפעה מקצועית קרה או דראמתית.ניילד עבורך תוצאה עמוסת הנאה.ראה בזאת הזמנה לעולם אחר של איכות ביצועים המתאימים לצרכיך,הנושאים אותך ואת מבוקשך היטב ובעוצמה הנכונה אל תוך העתיד.

אל תסתפק בחובבנות אינך רוצה זאת.מקצוענים מזהים מקצוענים.דע לבקש עבור מוצריך את הטוב ביותר.בתמורה להשקעה אתה מתחיל להראות כפי שצריך.הכתיבה שלנו מכוונת במסירות את כל ההצגה אליך.כל פנסי זרקורי התרחשות העניין של הקורא נפקחים במלואם אליך.סערת ים גלי הבנתו סובבת אותך כמיגדלאור.תן לכל סירות תנועת צרכיו לראות אותך.אנו נעיר עבורך אנרגיית ברקים ועומס להט סופה של התרחשות בתוך משיכתו אליך.

ומתוך הדימיונות אל המציאות.ננקה אותך בכתיבה עד שתבריק.אנו בונים עבורך חלון ראווה כתיבתי חזק נוצץ ומשכנע.הקורא המביט בך ימשיך ברחובות חייו גם בלעדיך.תן לנו לתת לו סיבות לעצור מולך ולקבל תחושות ולשוב שוב ושוב אליך.אין קניה ללא הפעלת תחושות.גרום לו לרצות אותך.תן לו סיבה להמשיך להרהר בך גם מבלי שירצה.

אנשים נמשכים לכוח,חדות,עוצמה ויופי.מקצוענות מובילה הרבה אל מעבר למה שאתה מסוגל לשער את העולם.ברוך הבא אל מקצועני הכתיבה.אנו כאן עבורך.אנו פחות חשובים.מתוך מאחורי הקלעים נהדס לך את הצגת הדברים המיטבית.אתה השחקן הראשי.החיים הינה הצגה אחת גדולה.אנו נפתח עבורך את וילונות בימת העולם הפנימי של הקורא לצדדים.צעד איתנו אל הקהל שלך.


בכתיבת קטע זה נעשה בשימוש בטכניקות כתיבה מתקדמות ובמודלי כתיבה ייחודיים.







מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב